merhabalar
blog camiasında bir ben eksiktim bende geldim tam oldu:)
evde herkes blog blog derken
en sonunda bende bu fırtınanın içinde buldum kendimi
sahi nedir blog ?
neyse bunu zamanla kavrayacagımız kesin ...
önce şeyma ablam,
ardından kübra ablam,
geçenlerde kuzenim derken
ailede blog sahibi olmayan kalmamış:)
dedim benim neyim eksik bunlardan
okullar varken vakit ayıramam diyordum
ama okullarda bittigine göre artık bende bir blog sahibiyim:)
bakalım ilerleyen zamanlarda neler paylaşacagız biz bu blog denen sanal günlük şeysiyle:)

16 yorum:

oyy oy kuzucugum benim
maşallah bloguna ablasının bebişi:))
dilerim hep güzel şeyler paylaşırsın bizimle burada canım kardeşim:)

çok teşekkür ederim ablacım sayenizde benimde bir blogum var :))

hayırlı olsun.maşallah ailece süpersiniz.hepinizi izliyorum.sevgiler hoşgeldin:)

kuzen blogun hayırlı olsun güzel paylaşımlarını bekliorum sanada sitemden bi link fıcıtayım:)

cümleten iyi entryler;)

çok teşekkür ediyorum umarım daha sonraki yazılarımıda beğenirsiniz

hiç fena olmaz kuzen

amanda amann benim sıpamında blogu varmıştaaa,
ona yorum yazarmış ablasıdaa,
yerim ben seni yerimmm.
hayırlı olsun blogun canım sıpam:))

Ablacım hayırlı olsun blogun güzel bir yaşamın ve paylaşımların olması duasıyla sevgiler .

HAYIRLISI OLSUN HOŞGELDİN ARAMIZA...:) SENİNDE GEÇMİŞ KANDİLİNİ VE ÜÇ AYLARINI KUTLUYORUM RAABBİM NİCELERİNİ GÖSTERSİN İNŞALLAH..

O ZAMAN HOŞGELDİN BLOG DÜNYASINA TARIK...

hoşgeldin aramıza bakalım neler olacak blogunda merak edıyorum ee ailecek olunca bilgisayara sırayla gırmek zor olacak kavga sebebi olmasın ablalarının arkadaşıyım ben::)) buarada tarıkcıgım

problem olacağını sanmıyorum leman ablacığım kübra ablam ankaradan bilgisayarını getirmiş şeyma ablam islahiyeden bilgisayarını getirmiş ee doğal olarak benim de bir bilgisayarım var ev internet kafeye döndü resmen annem babam eniştem ve yeni gelecek ufaklık dünyaya bir blog açarak gelmeyi düşünmüyorsa kannımca bir problem çıkmaz

teşekkür ederim selda abla

o zaman teşekkür ederim tuğba abla

hayılı uğurlu olsun yazılarını görünce dedim ki: "bu şeymagillerin ailesinde güzel yazmayan bi kişi bile yok mu?" :))

kan çekiyor herhalde :) genetik olsa gerek :))

Yorum Gönder

İzleyiciler