SORU 1-HAYATINIZDAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?
-ablacığım bunu herhalde ben 3 erkek olarak cevaplamayacağım 3 bayan olarak değiştiriyorum 1.annem 2.şeyma ablam 3.kübra ablam ama bebiş doğunca bu durum değişecek 1.bebiş 2.bebiş 3.bebiş kimse bozulmasın ama pabucunuz dama atılacak :)

SORU2-3 GÜN 3 GECE BIKMADAN UĞRAŞABİLECEĞİNİZ HOBİNİZ NEDİR?TEK CEVAP
-ben pek sıkıntıya gelemem ama araba sürmek olabilir

SORU3- YAŞADIĞINIZ ŞEHİR DIŞINDA SEVDİĞİNİZ 3 İL?
-bak buna hemen cevap verebilirim 1.ankara 2.bursa 3.istanbul (bu illeri gördünmü diye sorarsanız sadece ankarayı gördüm :))

SORU 4-EN ÖNEMLİ FOBİNİZ?
-yalnız kalmak

SORU5-GİYİM KONUSUNDA EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 5 RENK?
-siyah gri mavi beyaz yeşil (şimdi anladım ne kadar tutumsuz biriymişim :))

Bende kimleri mimlesem hanife ablacığımı havva ablacığımı leman ablacığımı veee sil baştanı mimlemek istiyorum

12 yorum:

teşşekkür ederim yakışıklım mimime cevap verdiğin için :)
ılk sorudakı degısıklık ıyı olmus bu arada kubra duymasın bozulur ama :)) zaten sımdıden bozuluyor:))
sahi ne yapacaz biz bu kıskanc teyzeyi ya:)))

tarıkcım canım kardeşim bn bu mime cevap vermiştim affına sıgınıyor başka mime diyorum kısmet olurmu kusura bakma ablam cevaplamamış olsadım seve sewe kabulumdu selamlar

önemli değil abla ne demek hea ya bu kübra ablamla napacaz daha doğmamış yiğenimi kıskanıyo :))

sağlık olsun havvanur ablacığım kısmetse başka mimlere:)

tarık ablacım mimimi aldım cevaplamaya çalıştım ,siz bakmayın zeynebimin kıskanıyom filan demesine bi doğsun bebişin başından ayrılamıyacak

ayrılmayacağına süpem yok zatende sükaste kurban gitmesin bebiş diye korkuyorum :))

yanlızlık fobım demıssın ya ; evde tek basına kalmak gıbımı yoksa hıc arkadassız kalmak gıbımı ...

hiç arkadaşsız kalmak düşünüyorumda çok fena bişey olsa gerek :S

muhammetciğim bloğun hayırlı olsun.. burada çok güzel şeyler paylaşacağına eminim... köpeğinede bayıldım bende hayvanları çok seviyorum.. sevgilerimle

canım kardeşim benim:)))

Ben bu mimleme işini atlamışım sevgili Tarık kardeş, geç kalınmış olsa da yazmak istedim bakalım sorulara hemen...

İlk soruda bebiş dedmişsin ya en güzel yanıt bu işte...

Sevgilerimle ...

guzel cevaplar...

Yorum Gönder

İzleyiciler