bundan tam 18 yıl önce doğmuşum,
wayy be reşit oldum
artık pek çok şey yapacam.
velim olmadan yapılacak neler varsa:)
bu yıl doğum günümde daha büyüdüğümü hissettiren minik bir hediye vardı ,
ona çok dedim 1 hafta daha sabret aynı gün doğalım diye ama ablamın sert ve kızgın bakışları ile yutkunarak tamam ne zaman istersen doğ demek zorunda kaldım:P
oda anne sözü dinledi beraber doğum günü kutlama şansını kaybetti,
eee bi kaç yıl sonra dayı yeğen alemlere akardık yani,
bugün biraz zelişin gölgesinde kalan kutlamalar için hep sevdiklerime teşekkür edeyim istedim
özellikle anneme,
annemin klasik doğum günü kutlama cümlesi böyle başlar,
her doğum günümde doğduğum saatte bana sarılıp işte şu kadar yıl önce bu saatlerde sen kucağımdaydın o kadar mutluydum diye başlar:))
hala aynı fikirdemi yoksa alışkanlıkmı bilmiyorum ama aynı cümlelerle yine kutlanıyorum.
inşallah 20-30-40 yıl sonrada annem benim doğum günümü yine böyle kutlar,
bana hayatımın en güzel doğum günü hediyesini veren bebeğimize ve anneciğine yani ablam şeymaya
sonra beni dünyaya getiren dünyanın en güzel ve en özel annesine,
bu fıstığın babacığına,ayrıca ulvi bir günde bana tarih dersi çalıştırdığı için ekstra bir teşekkürü hak eden enişte yazsamda abime,
ayrıca babacığıma.
ablaların en tatlısı küba zeynep ablama.
dedeciğime ve anneanneciğime,
doğum günümü ablamın blogunda kutlayan tüm blog arkadaşlarıma
çokkk ama çokk teşekkür ederim.
sizleri çok seviyorum

5 yorum:

ay ay yerim ben seni bende diyeyim annem gibi bundan 18 yıl once kırmızı ve çirkin kardeşim büyümüşte reşit olurmuş amanda aman büyümüşte dayı olmuş...
saka bir yana bitanem iyiki varsın seni cok seviyorum dogum gunun kutlu olsun canım kardesım ...

Daha nice yaşlara sağlıkla sıhhatle ulaşman dileğiyle küçük dayı...
Eminim Zeliş seni çok sevecektir...

dogum günün kutlu olsun ablamm nice yaşlara saglıkla başarıyla huzurla ve ailenleee imutlu yıllar

sıpammm doğum günün kutlu olsunn seni çok seviyorum

Doğum günün kutlu, bahtın açık, geleceğin parlak, yaşamın sevgi, huzur ve mutlulukla geçsin sevgili Tarık kardeş...

Sevgilerimle...

Yorum Gönder

İzleyiciler